1800 Tequila | AR The Essential 1800

1800 Tequila viert hun 10e verjaardag met een samenwerking met kunstenaar Okuda San Miguel. Ze hebben een speciaal label gemaakt om het werk van de Spaanse kunstenaar door middel van verschillende social AR Snapchat-filters te laten zien.

Je kan de filters met Okuda-thema gebruiken door de limited-edition tequila flessen te scannen. Daardoor kun je een kleurrijke creatie van Okuda in de palm van je hand houden. Voor de  campagne is ook een video van 30 seconden op YouTube geupload.

De campagne kreeg veel aandacht van blogs als Adweek en gerenommeerde design blogs. De AR-ervaring is een aanvulling op de Essential 1800 Artists-serie van het merk, die eerder kunstwerken van bijvoorbeeld Shantell Martin bevatte.

Brand: 1800 Tequila
Technologie: Augmented reality
Branche: Consumables

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.