Arby’s | AR National French Fry Day

Arby’s ontwikkelde een web-app waarmee klanten het type frietje kunnen identificeren door ze op te nemen. Het bedrijf biedt ook kortingen in-app na gebruik van hun AI-aangedreven AR-tool.

Het merk introduceerde een AI-aangedreven web-app waarmee gebruikers de kwaliteit en kenmerken van hun snack kunnen identificeren en ontdekken door een foto te maken. De app is ontwikkeld om consumenten naar een nieuw Arby’s-product te lokken, de permanente toevoeging van het crinkle-type. De web-app detecteert ook het gekreukte type of een traditioneel type friet en identificeert het type dat ze eten.

De geïntegreerde applicatie kan mogelijk leiden tot een breder publiek, waardoor de betrokkenheid, tevredenheid en e-mail sollicitanten toenemen. Arby’s post op Instagram bereikte al meer dan 115.000 views, waardoor het aantal volgers groeide.

Merk: Arby’s
Techniek: AI
Samenwerking: N.v.t.
Branche: Consumables

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.