Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Puma heeft in India een nieuwe campagne gelanceerd voor hun ‘Play On’ sneakers, met behulp van Instagram AR-filters en een swipe-up arcade game. Om een jonger publiek naar de campagne te trekken, werkten ze samen met AliveNow om een AR flipperkast te maken.
Het PinBall-spel wordt gespeeld door op het scherm te tikken om de schoenpaddles te activeren. Aan de zijkant van het scherm zijn gekleurde balken geplaatst en elke balk toont een deel van de foto. Speel al de overgebleven gekleurde balken weg en ontgrendel de verborgen schoenen.
De campagne gebruikte beroemde influencers zoals de Indiase actrice Sara Ali Khan en zanger Sahil Sharma AKA Zaeden om de content te delen via sociale media. Ze ontvingen positieve reacties van hun doelgroep met 2,5 miljoen likes gecombineerd op Instagram.
Brand: Puma
Technologie: Augmented Reality
Collaboration: AliveNow
Branche: NGO
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022