Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Verrijk je verhaal of verkoop je merk met interactieve AR content. Creëer een unieke beleving en overtuig met prachtige 3D content.
Zet augmented reality in voor een interactieve merkervaring in je marketingcampagne, product lancering of tijdens events.
Zet AR tijdens je campagnes voor een extra dimensie aan je communicatie. Verrijk je traditionele media met digitale content tijdens loyalty campagnes, productpromoties of printcampagnes.
Zet filters, games en andere interactieve content in voor een persoonlijke merkbeleving met een hoge share factor. Vergroot je bereik met de inzet van AR via web, social of je eigen applicatie.
Een set van 63 kaarten, met personages als Rey, Boba Fett en C-3PO die tot leven komen met behulp van hologrammen, diepte-effecten en puzzels. Een groot succes met honderdduizenden views via de website.
Een vertaling van de retail TV reclame naar een game waar je zo snel mogelijk de slip’n side over glijdt. De game werd duizenden keer gespeeld en gedeeld via social media.
Op fysieke locaties zet je augmented reality in voor entertainment, city marketing, speurtochten of de toekomst of het verleden te tonen.
Permanente, fysieke locaties worden zo verrijkt met dynamische en digitale content voor een extra dimensie aan de beleving.
De lancering van een unieke munt in het teken van Herman brood kreeg een extra lading door het visualiseren van kunstwerken middels WebAR. Iedereen kon via de campagne een echte ‘Brood’ in zijn huis hangen en de herdenkingsmunt kopen
Een interactieve augmented reality kaart voor de bezoekers van de Floriade 2022. Ontdek de toekomst van het terrein met deze AR maquette.
Zet AR in voor entertainment, city marketing of speurtochten of toon de toekomst of het verleden. Permanente, fysieke locaties worden verrijkt met dynamische en digitale content voor een extra dimensie aan de beleving.
De applicatie geeft een extra dimensie aan omgevingscommunicatie door bouwplannen op locatie te visualiseren. Door de QR-code te scannen, plaatst het apparaat het 3D-gebouw op de exacte locatie van het project.
Ontdek de geheimen en geschiedenis van Slot Zuylen in deze in interactieve ar applicatie. Bekijk 3D modellen van de loopbrug en objecten uit een middeleeuwse slaapkamer.
Het visualiseren van producten in 3D of het bekijken van producten in de eigen omgeving van de klant wordt steeds gebruikelijker. Zo ziet de klant direct of het product overeenkomt met de verwachtingen.
De inzet van augmented reality tijdens de verkoop zorgt voor een beter begrip bij de doelgroep. Visualiseer de functionaliteiten of laat de gebruiker zelf configureren. AR zorgt voor een lagere drempel, hogere conversie en minder retouren.
Voor Dekker Zevenhuizen maakte wij een ar applicatie waarbij klanten keukenbladen en kranen visualiseren en configureren.
Bekijk speeltoestellen van Wickey direct via WebAR en de website in je eigen tuin. Zie direct of het toestel past en neem je kinderen vast mee in de voorpret.
Je complete productportfolio in je achterzak. Vereenvoudig en verbeter je verkoopproces met productvisualisaties in augmented reality. Toon je klanten direct de functionaliteiten en mogelijkheden van je producten op elke locatie.
Een augmented reality applicatie die adviseurs in het verkoopproces inzetten, metingen mee verrichten en de trapliften en railing visualiseren en configureren. Daarnaast kan de adviseur metingen verrichten en foto’s en video’s maken om deze met de klant te delen.
Bekijk de nieuwe Fitbit direct via Instagram en Facebook. Plaats de verpakking en zie hoe het product in 3D tot leven komt. Bekijk de Fitbit van alle kanten, kies je eigen kleur en deel je favoriete configuratie direct via social media.
Augmented reality zet je in diverse vormen in, via een mobiele applicatie, browsers of social media. De kosten voor augmented reality zitten in concepting, creatie, development en eventueel hosting.
En multidisciplinair team met bijna 7 jaar ervaring in de Augmented Reality industrie. In Utrecht hebben wij alles in huis; van concept tot uitvoering.
Wij creëren waarde in het speelveld tussen experience, technologie en innovatie. Voor multinationals, lokale bedrijven en startups, over de hele wereld.
Onze proces voor ar ontwikkeling is helder en efficient.
Van een gratis concept tot een eindproduct.
Vrijblijvende kennismaking, inspiratie en inzicht in je wensen en behoeften.
Output: Afspraak conceptmeeting
Definiëren van de business case en input voor het concept en de kostenraming.
Output: Concept deck & quote
Bespreken verantwoordelijkheden en planning voor een succesvol project.
Output: planning
Een document met art direction, users flow en overig aspecten om ontwikkeling te starten.
Output: Design document
We leveren twee versies voor feedback om te voldoen aan de verwachtingen
Output: Alpha, Beta
Na goedkeuring leveren we de definitieve versie op en zorgen we voor een vliegende start.
Output: Final product
Wij krijgen vaak dezelfde vragen, lees het antwoord hier! Heb je een specifieke vraag? Neem gerust contact op
De kosten voor het laten maken van AR hangt af van de toepassing en het platform. Simpele AR filters voor social media of een eenvoudige visualisatie is goedkoper dan een complexe mobiele applicatie. De kosten beginnen bij zo’n 5000 euro en kunnen oplopen naar enkele tienduizenden.
Wij maken primair augmented reality voor mobile devices zoals smartphones en tablets. Hiermee heb je de meeste functionaliteiten en het hoogste bereik. Natuurlijk maken wij ook augmented reality apps voor devices zoals de Hololens.
In grote lijnen kun je drie soorten augmented reality apps onderscheiden; mobile, social en ‘gewone’ AR applicaties. Deze hebben allen voor-en nadelen met betrekking tot het bereik. Heb je meer vragen over het ontwikkelen van een AR app? Neem dan contact op.
De meeste virtual reality projecten voor marketing worden binnen 8-10 weken opgeleverd. Afhankelijk van de complexiteit en onze huidige bezetting.
Vaak beschikt een bedrijf zelf over de nodige 3D modellen voor ar. Dit is vooral het geval bij bedrijven die zelf producten maken. Wij kunnen deze 3D modellen optimaliseren voor gebruik met augmented reality. Daarnaast kunnen wij 3D modellen aankopen en natuurlijk zelf maken. Dit is wel van invloed op de kosten van de augmented reality app.
Je zet virtual reality voor je marketing in wanneer je kleine groepen mensen een unieke ervaring wilt bieden op locatie. Deze ervaring kun je het beste uitgebreid vastleggen zodat je voldoende content hebt voor je andere kanalen. Denk aan foto’s, aftermovies of in game footage.
De ontwikkeltijd van een augmented reality applicatie verschilt. Een eenvoudige toepassingen zoals filter kost enkele weken, een meer complexe applicatie kan enkele maanden duren. Gemiddeld duurt het laten maken van een ar app zo’n 4-8 weken.
Het bereik van de virtual reality experiences zijn relatief klein omdat je voor elke interactie een VR bril nodig hebt. Natuurlijk kun je voor je vr marketing gebruik maken van branded VR headsets om je bereik te vergroten. De share factor is wel hoog waardoor mensen hun VR ervaring snel delen via socials of andere kanalen.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022