Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Bacardi werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale. Dit deden ze om een augmented reality-filter te creëren, om het groeiende probleem van plastic vervuiling te bestrijden en om hier aandacht aan te besteden.
Om de campagne te steunen heeft BBDO NY speciale onderzetters gemaakt met QR-codes erop. Wanneer Snapchat-gebruikers de onderzetters scannen, verschijnt er een geanimeerd glas met visjes en plastic rietjes erin, die de schade van plastic dat eenmalig gebruikt wordt op de oceanen laat zien.
Bacardi en Lonely Whale hopen met dit initiatief in totaal 1 miljard rietjes te vernietigen tegen eind 2020. Ze hopen ook dat door de campagne eenvoudig deelbaar te maken er meer bedrijven gaan deelnemen aan de strijd tegen plastic afval.
Brand: Bacardi
Tech: Augmented reality
Branche: consumables
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022