Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Bank of America heeft ruim 50 duizend medewerkers in dienst die allen snel nieuwe vaardigheden moeten leren. Traditionele e-learning methodes waar medewerkers enkel ‘doorklikken’ geven niet het gewenste resultaat, daarom zet de bank VR training in.
Het bedrijf gebruikt virtual reality om medewerkers te leren hoe zij een rekening moeten openen. Bij de klantgesprekken wordt Artificial Intelligence (AI) gebruikt om reacties te simuleren op basis van het gegeven antwoord.
De VR trainingen zorgen voor een efficiëntieslag voor Bank of America door het snel kunnen opschalen van het kennisniveau van een groot aantal medewerkers. Daarnaast helpt de training bij creëren van empatisch vermogen bij de medewerker.
Organisatie: Bank of America
Technologie: Virtual reality
Sector: Finance
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022