ClickCease

Bonduelle | Categorievisie in 360

Industrie: Consumables
Technologie: 360° video 
Toepassing: Promotie

Vraag

Bonduelle heeft een inspirerende categorievisie ontwikkeld voor vriesverse groente, welke met retailers gedeeld wordt, o.a. via een presentatie.

Zij wensten na de presentatie een follow-up te doen om de visie scherp op het netvlies van retailers te houden. VR Owl werd gevraagd om samen met hen een inspirerende 360° video te ontwikkelen waarin de hoogtepunten van de categorievisie nogmaals werden gedeeld.

Resultaat

Wij ontwikkelden een 360° 3D animatie op basis van een zogenaamde ‘low-poly’ stijl in een kleurrijke, landelijke omgeving. Gedurende deze rit door het landschap wordt de categorievisie gepresenteerd met kenmerkende en humoristische 2D en 3D visuals. Een voice-over geeft op inspirerende wijze toelichting op de visie van het bedrijf.

Tijdens deze 3D animatie krijgt de kijker de groeidrijvers van de categorievisie te zien en worden nieuwe initiatieven en kansen getoond. De 3D reis eindigt in de supermarkt van de toekomst waar het toekomstbeeld van Bonduelle tot leven wordt gebracht.

De client

Bonduelle is ’s werelds grootste groentemerk en heeft als belangrijke missie om met plantaardige voeding een betere toekomst te creëren.

Dit wil Bonduelle bereiken door plantaardige voeding toegankelijk te maken voor iedereen, voor elk moment, op een smaakvolle, makkelijke en verantwoorde manier.

Het bedrijf is altijd op zoek naar innovatieve manieren om deze missie te volbrengen.

Bonduelle_Render_08
Bonduelle_Render_01

Aan de slag met VR Visualisatie?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.