ClickCease

Borrasca – Product Relaunch AR Filter

Industrie: Food & Beverage
Technologie: Social AR
Toepassing: Product promotion

Vraag

Borrasca is een Spaanse producent van verschillende wijnproducten zoals Prosecco en Cava. In 2021 worden de wijnflessen voorzien van een nieuw design voor een frisse, nieuwe uitstraling. Ter promotie van de restyling zette Borrasca diverse communicatiemiddelen in. Om aan te sluiten op de moderne look en feel vroeg het merk ons een AR activatie te ontwikkelen.

Resultaat

Een innovatieve en spectaculaire introductie passend bij de branding van de nieuwe producten. Door het gebruik van WebAR is er geen app nodig en kan de activatie eenvoudig, door iedereen bekeken worden.

Oplossing

Om aan te sluiten op de nieuwe branding en de flessen op passende wijze onder de aandacht van de doelgroep te brengen is gekozen voor een WebAR activatie met gebruik van 8th wall.  Door de website via een smartphone of tablet te bezoeken krijg je een spectaculaire presentatie in 3D te zien. 

De flessen worden prominent vetoont op een podium en staan zo letterlijk in de spotlight  Een voice-over introduceert de flessen op passende wijze en na het klikken op de flessen poppen de kurken en vliegt de confetti in het rond. 

Aan de slag met virtual reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.