Bottega Veneta | AR Fashion

Bottega Veneta heeft een AR-app gelanceerd voor de debuutshow van Matthieu Blazy tijdens de modeshow in Milaan. De app maakt gebruik van augmented reality om Blazy’s nieuwe collectie te teasen .

De ervaring toont content zoals foto’s die in lijn zijn met Blazy’s nieuwe creatieve richting. Er zijn foto’s van een leigrijs Bottega logo, scherven van zilverkleurig metaal, een naakte torso en een sneak peak van de nieuwe collecties. 

Talloze modeblogs en influencers maakten melding van de app en websites als Vogue en Hypebeast schreven artikelen over de app. Ook op Twitter was er een grote hype voor de liveshow en de app.

Merk: Bottega Veneta
Technologie: Augmented reality
Branche: Amusement

Bottega-Veneta-app.gif

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.