Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne. De bedrijven maakten deze campagnes om een plezierig en familievriendelijk imago te verkrijgen.
Bij de aanschaf van een King Jr. kids menu kan je een QR-code scannen om Virtual Eggs te spelen. Het doel van dit spel om Hatchlings, kleine Angry birds weg te jagen van drie 3D eieren, dit kan door op ze te klikken of door ze te beschieten met een katapult.
De campagne kreeg aandacht op marketing website als Adweek en Marketingdive. De campagne was ook meerdere malen zichtbaar voor de ruim 500 duizend volgers van Angry Birds.
Brand: Burger King
Tech: Augmented reality
Collaboration: Rovio (Angry Birds)
Branche: Food and beverage
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022