Callaway Golf | AR Product Demo

Callaway Golf nam contact op met Groove Jones om gezamenlijk een In-Store AR-campagne te ontwikkelen. De AR-ervaring bevat de twee belangrijkste MAVRIK-clubs: Drivers en Irons. De MAVRIK-lijn is gemaakt met A.I. en Machine learning en gevisualiseerd met AR.

De gebruikers kunnen de 3D-gemoduleerde MAVRIK-driver draaien, spiegelen en fotograferen. Een animatie toont 4 verbonden hotspots die kunnen worden geactiveerd door erop te tikken en dankzij WebAR-technologie was er geen app nodig om de ervaring te gebruiken.

De campagne werd binnen een paar maanden gelanceerd in 1.200 Amerikaanse winkels in het hele land en kreeg ook aandacht op meerdere marketingblogs via golfwinkels. Golfliefhebbers waren onder de indruk van de precisie van de AR-campagne in de winkel en vonden het erg handig om een aankoopbeslissing te nemen.

Brand: Callaway Golf
Technologie: Augmented Reality
Collaboration: Groove Jones
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.