Champs Sport x Nike | AR Refresh your game

See, try and buy twee nieuwe Nike’s in een AR shopping experience gelanceerd door Champ Sports. Dit is het eerste merk dat gebruik maakt van de nieuwe Snapchat Machine Learning-functie om AR-try-ons rechtstreeks vanaf het sociale platform mogelijk te maken.

Je start de social AR ervaring door de branded te selecteren in de lens carrousel van de app of door de Snapcode van de winkel te scannen. Gebruikers kunnen vervolgens direct de nieuwe schoenen over hun voeten projecteren om een idee krijgen van hoe de sneakers passen. Via een knop ‘Shop Now’ worden gebruikers direct naar de online winkel geleid.

De ervaring heeft geleid tot een gemiddeld share percentage van 8%. De campagne is gericht op een doelgroep die de nieuwe modellen het meest waarschijnlijk zal kopen.

Merk: Nike
Technologie: Augmented reality
Samenwerking: Champs Sports
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.