Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte in samenwerking met GoSpooky de augmented reality ervaring ‘The Soda Experience’. 

Consumenten scannen een QR-code die op de menukaart staat, waarna er een frisdrank fles uit het Coca Cola assortiment op de tafel verschijnt. Hierdoor ziet de klant van het restaurant wat hij gaat bestellen, voordat het op tafel staat.

De AR-campagne kreeg tienduizenden views op websites als marketing tribune en emerce. De campagne was ook te zien op Coca Cola’s Twitter waar het honderden keren bekeken en gedeeld is, Coca Cola blijft deze feature updaten.

 

Brand: Coca Cola
Technologie: Augmented reality
Collaboration: GoSpooky
BrancheConsumables

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.