Coca-Cola | AR Polar Bears

Elk jaar komt Coca-Cola met een nieuw kerst ontwerp voor hun blikjes, flessen en multiverpakkingen. Al 26 jaar zijn de Coca-Cola-ijsberen het hoofdelement van hun holiday campagne en dit jaar zijn ze op unieke wijze weer van de partij.

Iedereen die een cola koopt, kan de ijsberen tot leven brengen met augmented realityScan verschillende varianten voor AR visualisaties zoals sneeuwballengevechten, lichtshows en de slee-scène uit een eerdere kerstcampagne. 

Dit jaar wilde Coca-Cola fans een leuke en nieuwe manier geven om met het merk om te gaan, dus lanceerden ze de AR-campagne om de magie van de ijsberen tot leven te brengen! De app heeft al meer dan 100.000 downloads bereikt.

Brand: Coca-Cola
Agency: Tactic
Technologie: Augmented reality
Branche: Consumables

More inspiration

vr owl logo wit 1 - Coca Cola AR

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.