ComplexCon | AR Snapchat Takeover

ComplexCon is een festival met de nieuwste trends op het gebied van popcultuur, voor sneaker- en modemerken. Dit jaar maakte Snap een social AR applicatie waarbij ‘Complexland’ tot leven kwam.

Dankzij de 3D virtual map kreeg je exclusieve toegang tot hun favoriete producten. Met Global-Access AR Try-on konden festivalbezoekers en mensen thuis hun favoriete sneakers, kleding en tassen in AR passen. Na aankoop konden klanten hun aankoop virtueel delen met de ‘Celebration lens’.

De Snapchat lenzen waren een succes, met meer dan 6 miljoen views. Gemiddeld kwamen gebruikers 4 keer terug. Dit om exclusieve content te krijgen en ook om producten te kopen.

Merk: ComplexCon
Technologie: Augmented Reality
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.