Corona Extra | AR Find Your Game Day

Het biermerk Corona werkte samen met Groove Jones om een WebAR activatie te creëren als aanvulling op de fysieke “Find Your Game Day Beach” campagne. Deze campagne centreer de truck die rondreed met een typische zomerse setting met barbeque en strandstoelen.

Voorbijgangers activeren de fysieke installatie met een WebAR campagne waarbij het iconische strandgevoel dat consumenten hebben bij het drinken van Corona wordt nagebootst. De WebAR ervaring laat je een vervolgens koelbox openen die gevuld is met Corona’s en waar je mee kunt doen met een loting. 

De campagne brak volgens Groove Jones het record van het aantal gebruikers met de WebAR campagne. De activatie kreeg aandacht op de website van Groove Jones en op AR VR Journey.

 

Brand: Corona
Tech: Augmented Reality
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.