WHO | Corona Virus AR Filters

De Wereldgezondheidsorganisatie werkt samen met Facebook om misleidende, mogelijk gevaarlijke en niet-ondersteunde informatie over het Corona-virus te vermijden. Ze hebben een AR-lens gemaakt om sociale media gebruikers van geverifieerde informatie te voorzien. 

De AR lens is te gebruiken op Facebook, Instagram en Snapchat. Samen met symbolen, tekst en stickers wordt de gebruiker geïnformeerd over hoe het risico op infectie kan worden verminderd. Sociale media gebruikers vonden dat de officiële Lens goed visualiseerd was.

Een geweldige use-case waar AR wordt gebruikt voor een groot publiek via sociale media. De AR lens werd genoemd op veel verkooppunten zoals Adweek & Techcrunch.

Brand: Paramount
Technologie: Augmented Reality
Collaboration: Snapchat en Wereldgezondheidsorganisatie

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.