Crypto.com | AR Lebron James Ervaring

Snapchat lanceerde in samenwerking met Crypto.com een social AR-filter. Deze filter is onderdeel van Crypto.com’s advertentie voor de Superbowl met Lebron James.

Gebruikers verkennen de slaapkamer van Lebron James uit 2003. Ze kunnen door de kamer bewegen en opzoek gaan naar easter eggs die extra mixed reality-ervaringen ontgrendelen. Je kunt ook de Crypto.com-app downloaden zonder Snapchat te hoeven verlaten.

In Noord-Amerika hebben Snapchatters op de dag van de Super Bowl 2 miljard keer gebruik gemaakt van Augmented Reality. Bovendien werd de Super Bowl-filter 50% meer gebruikt op Snapchat dan normaal.

Brand: Crypto.com
Technologie: Augmented reality
Branche: Sport

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.