Doritos | AR Doritos Quest

Doritos werkte samen met Verizon Media en RYOT Studios om een augmented reality-game te lanceren. Het doel van de AR campagne was om een jonger publiek aan zichten beden.

De Ar applicatie draaide een maand en daagde spelers uit om op Doritos-chips te jagen middels vier symbolen op een PS controller en in virtuele Doritos-packs te plaatsen. Zodra spelers een van deze Doritos hadden gevonden, konden ze het pakket in AR openen om een van de duizend prijzen winnen. De grootste prijs was een Sony PlayStation 5 game console.

De campagne was een groot succes, met meer dan 140 miljoen vertoningen en 11 miljoen gebruikers in de Filippijnen in iets meer dan 2 maanden. De doorklikratio was 30% hoger dan het gemiddelde in de Filipijnen, een forse stijging.

Merk: Doritos
Techniek: AR
Samenwerking: Verizon Media & RYOT Studios
Branche: Consumables

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.