Euroleague | VR Basketbal Wedstrijd

De basketbal Euroleague heeft een VR-ervaring gemaakt voor de wedstrijden van de seizoensfinale. Dankzij deze ervaring kunnen mensen die de finales niet fysiek kunnen bijwonen, de wedstrijden in Virtual Reality bekijken.

Gebruikers kunnen verschillende camera’s in de arena kiezen, waarbij elke camera een ander beeld geeft. Bovendien is er een 360-graden camera die de hele arena vastlegt en door de gebruiker kan worden bestuurd met de controllers van de VR-headsets.

De ervaring was beschikbaar op de Oculus of de Meta Quest headset en het was ook mogelijk om de wedstrijden op de mobiele telefoon te bekijken. De feedback op de ervaring was positief en Euroleague wil in de toekomst graag meer doen met Virtual Reality.

Brand: Chipotle
Technologie: Augmented Reality
Branche: Consumables

More inspiration

Aan de slag met Virtual Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.