Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Ford gebruikt TikTok advertenties om hun nieuwe truck te promoten: Ford Maverick. Er is een Social augmented reality-model van de nieuwe truck gemaakt en beschikbaar gesteld voor TikTok-gebruikers.
Ford stelt gebruikers in staat om een social AR-versie van de Ford Maverick te verkleinen, te vergroten en te draaien. Ford wilde reclame maken voor hun nieuwe truck bij een publiek dat normaal gesproken niet overweegt een truck te kopen. TikTok, met zijn jonge publiek, was het perfecte platform.
Het 3D-model van de Ford pick-up truck ging viraal op het platform. De Ford Maverick TikTok AR-campagne verzamelde meer dan 10,6 miljard views. Ook werden er binnen de eerste maand meer dan 17.000 videocreaties met het augmented reality model van de truck gemaakt.
Merk: Ford
Technologie: Augmented Reality
Branche: Automotive
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022