Lavazza | AR Arsenal Coffee

Arsenal en Lavazza werkten samen met de AR-ontwikkelaar Blippar om een WebAR-experience uit te rollen. Omdat het coronavirus sportevenementen niet door liet gaan wilden ze contact zoeken met voetbalfans die behoefte hebben aan team gerelateerde content.

Bij het openen van de AR-ervaring worden gebruikers begroet door het juichende team en fans van Arsenal. Hierna kunnen gebruikers ervoor kiezen om deel te nemen aan een wedstrijd om kans te maken op een door Arsenal gesigneerde jersey of om een Arsenal-koffiemachine met korting van Lavazza te kopen.

Met een effectieve en boeiende AR-experience zijn Lavazza en Arsenal allebei enthousiast om hun toekomstige digitale marketinginspanningen te verbeteren met het gebruik van AR. 

Brand: Arsenal
Technologie: Augmented Reality
Agency: Blippar
Collaboration: Lavazza
Branche: Sports

Arsenal_Blippar

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.