HBO – AR His Dark Materials

De nieuwe HBO-serie ‘His Dark Materials’ werkt samen met Snapchat en gebruikt augmented reality-filters op basis van geografische locatie om tieners en millennials te bereiken.

Met behulp van Snapchat’s Marker Tracking-technologie en herkenbare visuals uit de serie, konden Snapchat-gebruikers onder andere een gigantische ijsbeer zien die uit posters kwam springen. Op een locatie in Los Angeles kunnen fans selfies nemen met hoofdrolspelers uit de serie.

De AR-activering werd veelvuldig gebruikt. Afgaande op de reacties op Twitter, vinden mensen deze manier van productactivering leuk om te gebruiken. De ervaring is anders dan alles wat de doelgroep eerder hebben gezien. 

Brand: HBO
Agency: Snapchat
Technologie: Augmented Reality
Branche: TV

More Inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.