HBO – AR His Dark Materials

De nieuwe HBO-serie ‘His Dark Materials’ werkt samen met Snapchat en gebruikt augmented reality-filters op basis van geografische locatie om tieners en millennials te bereiken.

Met behulp van Snapchat’s Marker Tracking-technologie en herkenbare visuals uit de serie, konden Snapchat-gebruikers onder andere een gigantische ijsbeer zien die uit posters kwam springen. Op een locatie in Los Angeles kunnen fans selfies nemen met hoofdrolspelers uit de serie.

De AR-activering werd veelvuldig gebruikt. Afgaande op de reacties op Twitter, vinden mensen deze manier van productactivering leuk om te gebruiken. De ervaring is anders dan alles wat de doelgroep eerder hebben gezien. 

Brand: HBO
Agency: Snapchat
Technologie: Augmented Reality
Branche: TV

EIkk tXXYAI2QV0 - HBO AR

More Inspiration

18 01 Blog Fitness Training Bicep Girl - HBO AR
Experience | Sport

Basic Fit | AR Workout

bottega - HBO AR
Experience | Fashion

Bottega Veneta | AR Fashion

https static.nieuwsblad.be Assets Images Upload 2019 10 03 5c621b92 ded8 11e9 8cc3 eee9b616d72d web scale 0.0976563 0.0976563 - HBO AR
Experience | Sport

Club Brugge | AR We AR Brugge

HM - HBO AR
Experience | Fashion

H&M | AR Kangol x Mabel

lavazza - HBO AR
Experience | Sport

Lavazza | AR Arsenal Coffee

snapchat scores viral hit with nike augmented reality experience starring lebron james.w1456 - HBO AR
Experience | Sport

Snapchat | AR Lebron James

nieuw - HBO AR
Experience | Sport

Liverpool FC | AR Stand Red

vr owl logo wit 1 - HBO AR

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.