H&M | AR Kangol x Mabel

Kledingbedrijf H&M is een samenwerking aangegaan met het streetwear-merk Kangol en de Britse R&B-zangeres Mabel. Via Instagram kunnen fans muziekvideo’s namaken met 6 verschillende augmented reality-filters.

Kangol lanceerde in samenwerking met H&M een nieuwe collectie geïnspireerd op de jaren 90. Om de 31-delige collectie te promoten, werkten ze samen met Mabel en creëerden ze een hele reeks filters die als achtergrond voor een muziekvideo kunnen worden gebruikt. 

Het bereik bedroeg in totaal meer dan een half miljoen views via de HM-, Mabel- en Kangol-accounts. De hashtag #kangolxhm toonde meer dan 2500 gebruikers die de kleding lieten zien en verschillende interpretaties van de video lieten zien. 

Merk: H&M
Technologie: Augmented Reality
Samenwerking: Kangol 
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.