AT&T | VR Onboarding

AT&T werkt samen met Groove Jones voor het creëren van een hub met meerdere video’s. Het doel van de video’s is om aan potentiële kandidaten te presenteren en te informeren over de verschillende ontwikkelingsprogramma’s bij AT&T.

Gebruikers van de ervaring krijgen te zien hoe het leven is om bij AT&T te werken. Ze kunnen verschillende locaties bezoeken en enkele mensen ontmoeten die daar werken. Naast de VR-video’s zijn er ook verschillende 2D-video’s om enkele programma’s te benadrukken die AT&T biedt.

De ervaring wordt gebruikt op verschillende evenementen, zoals carrièrebeurzen en informatiesessies, zodat studenten AT&T als werkplek kunnen verkennen. Ze laten zien dat Virtual Reality een geweldige manier is voor werving en personal branding. 

Brand: AT&T
Technologie: Virtual Reality
Collaboration: Groove Jones
Branche: Education

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

vr owl logo wit 1 - AT&T VR Onboarding

Aan de slag met Virtual Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.