Jack Daniel’s | AR Interactive Label

Jack Daniel’s heeft een nieuwe AR-ervaring aangekondigd die de fles van je Jack Daniel’s tot leven brengt. Het bevat drie verschillende scènes die je achter de schermen van de bekroonde distilleerderij meenemen.

Om de AR-ervaring te ontgrendelen is de app van Jack Daniel’s nodig. Door de fles te scannen komt deze tot leven en kun je kiezen uit diverse verhalen.. De eerste AR-scène verandert de fles in een 3D model; van de distilleerderij. De tweede neemt je mee door het whisky destillatieproces en de derde vertelt het verhaal van Jack Daniel zelf.

Jack Daniel’s ziet AR als een nieuw medium voor corporate storytelling. Volgens hen is het waarschijnlijker dat het leidt tot meer aandacht door het opvallende karakter en de interactieve merkbeleving.

Brand: Jack Daniel’s
Agency: Tactic
Tech: Augmented Reality
Branche: Consumables

Related Inspiration

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.