Jumanji The Next Level | AR Experience

Sony Pictures ging een partnerschap aan met Mixed Reality Agency Trigger. Sony heeft een WebAR-ervaring gecreëerd voor de nieuwe film Jumanji: The Next Level. De spraakgestuurde WebAR-ervaring neemt Jumanji-fans mee naar de filmlocaties waar leuke en interactieve content te vinden is.

De spelers van Jumanji worden letterlijk in het spel getrokken en moeten het spelen om te overleven. Sony Pictures wilde de ervaring van de Jumanji spelers uitdrukken in de campagne. Met dit in gedachten gaven ze fans de optie om hun favoriete avatar uit de film te selecteren en een spannend avontuur te beginnen.

De Jumanji-fans vonden de WebAR-ervaring verfrissend maar vooral spannend. De WebAR-ervaring van Jumanji heeft laten zien dat spannende games, obstakels en interactieve content de basis zijn voor een uitstekende WebAR-ervaring.

Brand: Sony Pictures
Technologie: Augmented Reality
Branche: Automotive
Collaboration: Trigger

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.