Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Pepsi creëerde limited-edition Black / MAX-blikjes om zijn wereldwijde voetbalcampagne FORTHELOVEOFIT te promoten. De blikken hebben QR-codes met bekende voetbalspelers zoals Messi, Pogba, Salah en Sterling.
Om meer aandacht te krijgen voor hun wereldwijde campagne genaamd FORTHELOVEOFIT, maakte Pepsi een video van 60 seconden Met onder andere Messi. Pepsi voegde een interactieve AR-uitdaging toe met de naam #pepsicanbalance, waarbij de beroemde voetballers proberen Pepsi-blikjes in evenwicht te brengen.
De #Fortheloveofit heeft meer dan 77.000 berichten op Instagram gekregen en de #pepsicanbalance heeft 2.200 berichten in slechts 5 dagen bereikt.
Brand: Pepsi
Technologie: Augmented Reality
Branche: Consumables
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022