Pepsi | AR Keepie Uppie Challenge With Messi!

Pepsi creëerde limited-edition Black / MAX-blikjes om zijn wereldwijde voetbalcampagne FORTHELOVEOFIT te promoten. De blikken hebben QR-codes met bekende voetbalspelers zoals Messi, Pogba, Salah en Sterling. 

Om meer aandacht te krijgen voor hun wereldwijde campagne genaamd FORTHELOVEOFIT, maakte Pepsi een video van 60 seconden Met onder andere Messi. Pepsi voegde een interactieve AR-uitdaging toe met de naam #pepsicanbalance, waarbij de beroemde voetballers proberen Pepsi-blikjes in evenwicht te brengen.

De #Fortheloveofit heeft meer dan 77.000 berichten op Instagram gekregen en de #pepsicanbalance heeft 2.200 berichten in slechts 5 dagen bereikt. 

Brand: Pepsi
Technologie: Augmented Reality
Branche: Consumables

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.