Pepsi | AR Keepie Uppie Challenge With Messi!

Pepsi creëerde limited-edition Black / MAX-blikjes om zijn wereldwijde voetbalcampagne FORTHELOVEOFIT te promoten. De blikken hebben QR-codes met bekende voetbalspelers zoals Messi, Pogba, Salah en Sterling. 

Om meer aandacht te krijgen voor hun wereldwijde campagne genaamd FORTHELOVEOFIT, maakte Pepsi een video van 60 seconden Met onder andere Messi. Pepsi voegde een interactieve AR-uitdaging toe met de naam #pepsicanbalance, waarbij de beroemde voetballers proberen Pepsi-blikjes in evenwicht te brengen.

De #Fortheloveofit heeft meer dan 77.000 berichten op Instagram gekregen en de #pepsicanbalance heeft 2.200 berichten in slechts 5 dagen bereikt. 

Brand: Pepsi
Technologie: Augmented Reality
Branche: Consumables

pepsi max fussballkampagne 1030x541 1 - Pepsi Messi AR

More inspiration

18 01 Blog Fitness Training Bicep Girl - Pepsi Messi AR
Experience | Sport

Basic Fit | AR Workout

bottega - Pepsi Messi AR
Experience | Fashion

Bottega Veneta | AR Fashion

https static.nieuwsblad.be Assets Images Upload 2019 10 03 5c621b92 ded8 11e9 8cc3 eee9b616d72d web scale 0.0976563 0.0976563 - Pepsi Messi AR
Experience | Sport

Club Brugge | AR We AR Brugge

HM - Pepsi Messi AR
Experience | Fashion

H&M | AR Kangol x Mabel

lavazza - Pepsi Messi AR
Experience | Sport

Lavazza | AR Arsenal Coffee

snapchat scores viral hit with nike augmented reality experience starring lebron james.w1456 - Pepsi Messi AR
Experience | Sport

Snapchat | AR Lebron James

nieuw - Pepsi Messi AR
Experience | Sport

Liverpool FC | AR Stand Red

vr owl logo wit 1 - Pepsi Messi AR

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.