KitKat | AR-staarwedstrijd

KitKat viert de terugkeer van haar “Have a break, Have a KitKat” merkpositionering met een AR-staarwedstrijd. Het doel is om een jonger publiek aan te spreken en klanten aan te moedigen hun aandacht erbij te houden.

In de applicatie gaan gebruikers in elke wedstrijd de strijd aan met verschillende dieren naarmate ze verder komen in de uitdagingen. Elke uitdaging heeft een ander dier, zoals een kat of een uil, dat er langer over doet om te knipperen. Tussen elk level kunnen spelers het ook tegen elkaar opnemen en de resultaten delen.

De hashtag #HaveABreak heeft al meer dan 320.000 posts op Instagram. Bovendien behoort ongeveer 70% van de Instagram-gebruikers tot de doelgroep van KitKat, dit is dus een geweldig platform voor deze applicatie.

Brand: KitKat
Technologie: Social AR
Branche: Consumables

kitkat staring challenge owl - KitKat | AR-staarwedstrijd

More inspiration

vr owl logo wit 1 - KitKat | AR-staarwedstrijd

Aan de slag met Virtual Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.