Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
KitKat viert de terugkeer van haar “Have a break, Have a KitKat” merkpositionering met een AR-staarwedstrijd. Het doel is om een jonger publiek aan te spreken en klanten aan te moedigen hun aandacht erbij te houden.
In de applicatie gaan gebruikers in elke wedstrijd de strijd aan met verschillende dieren naarmate ze verder komen in de uitdagingen. Elke uitdaging heeft een ander dier, zoals een kat of een uil, dat er langer over doet om te knipperen. Tussen elk level kunnen spelers het ook tegen elkaar opnemen en de resultaten delen.
De hashtag #HaveABreak heeft al meer dan 320.000 posts op Instagram. Bovendien behoort ongeveer 70% van de Instagram-gebruikers tot de doelgroep van KitKat, dit is dus een geweldig platform voor deze applicatie.
Brand: KitKat
Technologie: Social AR
Branche: Consumables
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022