KLM | AR Try Before You Fly

Facebook heeft een nieuwe AR-advertentie functie en KLM is de eerste luchtvaartmaatschappij die hiervan gebruik maakt. Ze hebben een AR-advertentie gemaakt waarmee je enkele bestemmingen van KLM kunt verkennen voor het boeken.

Om de ervaring te ontgrendelen klik je op een Facebook-advertentie van KLM. De activatie gebruikt de Facebook-camera om de gate naar je bestemming in AR te tonen. Als je op de gate klikt, reis je naar de bestemming en zie je een 360° foto van de locatie. Daarnaast worden er handige reistips en interessante lokale informatie getoond.. KLM hoopt realtime ticketprijzen toe te voegen binnen deze AR-omgeving als volgende stap. Voor nu kun je reizen naar Taipei, Edmonton en Stavanger.

Zoals Pieter Groeneveld, senior vice president digital van KLM, zei: “consumenten ontdekken AR steeds in het dagelijkse leven. Het biedt een nieuwe mogelijkheid waarmee followers van KLM minder bekende maar toch verbazingwekkende bestemmingen kunnen ontdekken via sociale media ”.

Brand: KLM
Agency: KLM & Facebook
Tech: Augmented Reality
Branche: Travel

Related Inspiration

18 01 Blog Fitness Training Bicep Girl - KLM AR Try before you Fly
Experience | Sport

Basic Fit | AR Workout

bottega - KLM AR Try before you Fly
Experience | Fashion

Bottega Veneta | AR Fashion

https static.nieuwsblad.be Assets Images Upload 2019 10 03 5c621b92 ded8 11e9 8cc3 eee9b616d72d web scale 0.0976563 0.0976563 - KLM AR Try before you Fly
Experience | Sport

Club Brugge | AR We AR Brugge

HM - KLM AR Try before you Fly
Experience | Fashion

H&M | AR Kangol x Mabel

lavazza - KLM AR Try before you Fly
Experience | Sport

Lavazza | AR Arsenal Coffee

snapchat scores viral hit with nike augmented reality experience starring lebron james.w1456 - KLM AR Try before you Fly
Experience | Sport

Snapchat | AR Lebron James

nieuw - KLM AR Try before you Fly
Experience | Sport

Liverpool FC | AR Stand Red

vr owl logo wit 1 - KLM AR Try before you Fly

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.