KLM | AR Try Before You Fly

Facebook heeft een nieuwe AR-advertentie functie en KLM is de eerste luchtvaartmaatschappij die hiervan gebruik maakt. Ze hebben een AR-advertentie gemaakt waarmee je enkele bestemmingen van KLM kunt verkennen voor het boeken.

Om de ervaring te ontgrendelen klik je op een Facebook-advertentie van KLM. De activatie gebruikt de Facebook-camera om de gate naar je bestemming in AR te tonen. Als je op de gate klikt, reis je naar de bestemming en zie je een 360° foto van de locatie. Daarnaast worden er handige reistips en interessante lokale informatie getoond.. KLM hoopt realtime ticketprijzen toe te voegen binnen deze AR-omgeving als volgende stap. Voor nu kun je reizen naar Taipei, Edmonton en Stavanger.

Zoals Pieter Groeneveld, senior vice president digital van KLM, zei: “consumenten ontdekken AR steeds in het dagelijkse leven. Het biedt een nieuwe mogelijkheid waarmee followers van KLM minder bekende maar toch verbazingwekkende bestemmingen kunnen ontdekken via sociale media ”.

Brand: KLM
Agency: KLM & Facebook
Tech: Augmented Reality
Branche: Travel

Related Inspiration

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.