Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis. De bedrijven werken samen omdat de tribunes van ijshockey arena’s vanwege de lockdown nog steeds leeg zijn.
Op een 12-pack bier zit een marker lens waarmee de verpakking wordt omgetoverd in een AR arena met jumbotron, het grote beeldscherm dat boven het speelveld hangt. Daarnaast creëerde Labatt Snapchat lenzen waar gebruikers de tenues van hun favoriete team kunnen aantrekken.
De campagne krijgt aandacht op websites als Adweek en Marketing Dive. Labatt heeft een goede manier gevonden om de sport experience naar huis te brengen.
Organisatie: Labatt
Tech: Augmented Reality
Branche: Consumables
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022