LEGO | AR Store

Een kledingwinkel zonder kleding? LEGO Wear en Snapchat hebben een eendaags evenement gelanceerd om de eerste limited-edition kledinglijn van LEGO Wear voor volwassenen te promoten.

Door een QR-code in de lege pop-up store in Londen te scannen, verandert de de ruimte in een LEGO-winkel. Hier keken bezoekers vol verbazing toe hoe LEGO-personages door de winkel liepen, naast de interactieve DJ-stand dansten, aan de arcade-machine speelden en de exclusieve kleding kochten.. De mensen die de winkel bezochten, zagen de kledinglijn via AR en konden de de kleding direct bestellen.

Deze case toont aan dat een fysieke ervaring verrijkt kan worden met AR om een saaie locatie tot leven te brengen. Het tijdelijke karakter en de exclusiviteit van het product zorgden er toch voor dat veel mensen naar het lege winkelpand trokken.

Brand: LEGO Wear
Agency: Snap Inc.
Tech: Augmented Reality
Branche: Retail

More inspiration

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.