Liverpool FC | AR Stand Red

Standard Chartered, hoofdsponsor van Liverpool FC, wilde de Liverpool voetbalfans samenbrengen met behulp van een AR-app met het bekende rode shirt.

‘Get ready to live red. Breathe red. Stand red. ‘De app nodigt fans uit om mee te doen met de opbouw naar elke Premier League wedstrijddag via de ‘Stand Red’ campagne. Door een Liverpool FC-shirt te scannen kunnen fans deze tot leven brengen met interactieve content zoals informatie over spelers, statistieken en feiten over klassieke wedstrijden.

De app verrijkt de fan experience van elke Liverpool aanhanger omdat ze hun support 30 minuten voor of tijdens een wedstrijd kunnen tonen door op het ‘This is Anfield’ teken te klikken. Meer dan 10.000 fans hebben de app al gedownload sinds de release in december en gaven hem een 4,5-sterrenbeoordeling.

Brand: Liverpool FC
Agency: Standard Chartered
Tech: Augmented Reality
Branche: Sports

Related Inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

More inspiration

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.