Marshmello | AR Stuffing Smores

EDM artiest Marshmello en Groove Jones werkten samen aan een project om Instagram-gebruikers een hoge score te laten snacken in een marshmallows geïnvesteerde Augmented Reality game.

Het doel van het spel is om binnen 15 seconden zoveel mogelijk marshmallows te eten om een high score te behalen! Jij en je vrienden kunnen scores delen en gaan niet alleen de strijd aan met elkaar, maar met iedereen die de game speelt.

Marshmello is een merk ambassadeur voor “Stuffed Puff’s. De campagne is erop gericht om de gebruiker meer marshmallows te laten eten. Binnen de eerste 48 uur werd de game een miljoen keer gespeeld en drie keer zoveel bekeken (3,2 miljoen)

Brand: Marshmello
Agency: Groove Jones
Technologie: Augmented Reality
Branche: Applicatie

Related Inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.