Mastercard –VR Contactless Tackle

Mastercard UK nodigde drie van hun rugby ambassadeurs voor een futuristische Virtual Reality experience rondom rugby wereldbeker in Japan.

Mastercard heeft een omgeving opgezet waarin fans een ‘contactloze tackle’ kunnen ervaren. Je ziet een rugbyspeler op je af stormen en je moet kiezen tussen ontwijken of de tackel incasseren. Als je te laat bent, voel je de impact via sensoren in het pak.

De campagne kreeg enthousiaste reacties van het publiek en genereerde veel online tractie met publicaties op nieuws- en sportsites, evenals enkele grote marketing blogs.

Brand: Mastercard
Agency: Teslasuit
Technologie: VR
Branche: Sport

Related Inspiration

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.