Nat Geo | AR Mt. Everest

National Geographic heeft met Instagram een nieuwe augmented reality-ervaring gecreëerd. Gebruikers van de applicatie kunnen zich virtueel verkleden, de Mount Everest beklimmen en reizen om foto’s en video’s te maken om te delen op hun eigen pagina.

 

De AR-ervaring op Instagram brengt kijkers naar de top van de berg op een hoogte van 4815 meter. Bovendien kunnen consumenten een 360-graden weergave bekijken. Gebruikers kunnen ook een kaart zien die andere gebieden laat zien die ook verkend kunnen worden. 

 

Merken en uitgevers kunnen hun bereik vergroten en sterkere banden aangaan met doelgroepen met behulp van augmented reality-applicaties. De twitter post van national geographic heeft momenteel meer dan 40.000 views.

Brand: National Geographic

Technologie: Augmented Reality

Agency: Spark AR

Branche: Travel

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.