Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
In samenwerking met AKQA São Paulo heeft Nike een AR experience opgezet om hun nieuwe Air Max 2090 sneakers te promoten. Als Brazilianen hun smartphones naar de lucht richten om kunnen ze Nike’s cloudopslag visualiseren en exclusieve content ontgrendelen.
Zodra de site is geladen en de telefoon op de lucht gericht wordt, kunnen gebruikers de gevisualiseerde cloudopslag openen. Hierdoor krijgen ze toegang tot verhalen van verschillende muziek- en dance artiesten die jongeren vanuit het hele land vanuit hun huis proberen te inspireren.
Nike behaalde een stijging van 32% in Air Max-verkopen en een stijging van 22% in website bezoeken tijdens deze AR-ervaring. AR-marketing laat zien dat zelfs in een tijd waarin iedereen meestal binnen is, kan helpen de dag op te fleuren.
Brand: Nike
Technologie: Augmented Reality
Agency: AKQA São Paulo
Branche: Retail
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022