Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Nissan gebruikt een kubus dat met behulp van driedimensionale effecten en augmented reality de nieuwe Nissan Qashqai SUV adverteert. De kubus is gemaakt door Pixel Artworks en staat voor één week in Londen.
De kubus simuleert 3D visuals waardoor het lijkt alsof er een doek omhoog gaat waarna de Nissan de kubus binnenrijdt. De kubus bevat daarnaast een QR-code waar voorbijgangers de nieuwe Nissan van dichtbij kunnen bekijken via hun smartphones.
De 3D ervaring herhaalt zichzelf elke 15 minuten. Nissan plaatste ook een video op hun YouTube-kanaal van de ervaring, deze is ondertussen meer dan 5.000 keer bekeken. De marketingstunt van Nissan kreeg aandacht van Next Reality en Creative Bloq.
Brand: Nissan
Technologie: Augmented reality
Collaboration: Pixel Artwoks
Branche: Retail
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022