Nissan | 3D Cube Spectacular

Nissan gebruikt een kubus dat met behulp van driedimensionale effecten en augmented reality de nieuwe Nissan Qashqai SUV adverteert. De kubus is gemaakt door Pixel Artworks en staat voor één week in Londen. 

De kubus simuleert 3D visuals waardoor het lijkt alsof er een doek omhoog gaat waarna de Nissan de kubus binnenrijdt. De kubus bevat daarnaast een QR-code waar voorbijgangers de nieuwe Nissan van dichtbij kunnen bekijken via hun smartphones. 

De 3D ervaring herhaalt zichzelf elke 15 minuten. Nissan plaatste ook een video op hun YouTube-kanaal van de ervaring, deze is ondertussen meer dan 5.000 keer bekeken. De marketingstunt van Nissan kreeg aandacht van Next Reality en Creative Bloq.

Brand: Nissan
Technologie: Augmented reality
Collaboration: Pixel Artwoks
BrancheRetail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.