Off-White | AR Mondkapjes

Snapchat lanceert in samenwerking met Virgil Abloh en zijn kledingmerk Off-White een social AR ervaring. De lens herinnert Snapchatters aan het belang om mondkapjes te dragen gedurende de Covid-19 pandemie.

De lens laat Snapchatters virtueel drie verschillende mondkapjes passen die op de website van Off-White te koop zijn. Door een speciale Snapchat-code te scannen ontgrendelt de gebruiker de lens voor 48 uur. Het doel van Snapchat is om de on- en offline wereld met elkaar te verbinden.

Virgil Abloh zegt over de samenwerking dat “het nu meer dan ooit belangrijk is om iedereen in jouw omgeving veilig te houden door het dragen van een mondkapje.” De lens is inmiddels duizenden keren gebruikt en kreeg aandacht van websites als Mashable en WWD.

Brand: Off-White
Tech: Augmented Reality Lens
Branche: Retail

Off white 2

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.