Chipotle | AR Burrito Bowl

Chipotle heeft een Augmented Reality advertentie gemaakt met het Colorado Avalanche NHL team. Deze advertentie bouwt voort op eerdere campagnes van Chipotle die haar merk integreert in virtual- of mixed reality content.

De advertentie werd getoond op de grote schermen in de arena en was ook te zien op de tv. Te zien is hoe een Chipotle Zamboni (ijsdweilmachine) een grote burrito bowl op het ijs brengt. Daarna breekt een grote hand met een blauwe handschoen door het ijs en grijpt de burrito.

De ervaring is al meer dan 200.000 keer bekeken op Twitter en heeft meer dan 1.500 likes. De reacties zijn positief en veel mensen die de ervaring zagen, dachten dat het echt was.

Brand: Chipotle
Technologie: Augmented Reality
Branche: Consumables

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.