Polaroid | AR Snapchat-lenzen

Camera producent Polaroid heeft in samenwerking met Snapchat verschillende augmented reality lenzen gelanceerd. Het doel was om het Gen Z publiek te bereiken met de lenzen die de nieuwe Polaroid camera promoten. 

Door de speciale Snapcode te scannen, worden gebruikers getransporteerd naar exotische locaties, van een jungle tot de Noordpool. Op elke andere locatie veranderen de achtergrond en accessoires, zoals een bril en een hoed. Bovendien kunnen gebruikers foto’s maken door de lens te delen.

In de eerste week van de lancering kreeg de lens al meer dan 78.000 interacties. Polaroid zei dat Snapchat het perfecte platform was vanwege de hoge interactie met het Gen Z publiek.

Brand: Polaroid
Technologie: Augmented Reality
Branche: Retail

Untitled design 20.jpg - Polaroid AR-Snapchat-lenzen

More inspiration

vr owl logo wit 1 - Polaroid AR-Snapchat-lenzen

Aan de slag met Virtual Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.