Babboe – 360 Graden Bakfiets Experience

Industrie: FietsenTechnologie: 360 Toepassing: Events & activations Vraag Babboe is de nummer 1 bakfiets van Nederland en ontwikkelt al ruim 10 jaar betaalbare en veilige bakfietsen. Babboe wilt haar potentiële klanten (plaatsonafhankelijk) het echte Babboe gevoel laten ervaren door middel van een VR experience. VR Owl heeft deze vraag vertaald in een 360 graden video.   Oplossing Het Babboe […]

Ford – Live VR Car Launch

In Samenwerking met Creative Technologies en Imagination Industrie: AutomotiveTechnologie: Virtual Reality Toepassing: Events & activations / Productmarketing Vraag Voor het lanceren van de Ford Mustang Shelby GT500 tijdens de North American International Auto Show (NAIAS) 2019 wilde Ford bezoekers een bijzondere belevenis van hun nieuwe auto meegeven. Oplossing Actie, racen, en een mooie wagen die uit de lucht […]

Frankenstein – Theatre Production

Industrie: TheaterTechnologie: Virtual RealityToepassing: Events & Activations Vraag Het National Youth Theatre van Groot-Brittannië is een toonaangevende jeugd kunstorganisatie in Londen. Ze zijn toegewijd aan het stimuleren van kunstontwikkeling voor jonge mensen. Zij doen dit via creative kunst en theatershows. Bij deze gelegenheid hebben ze de Frankenstein-show in een periode van een maand uitgevoerd. Wat deze […]

Schiphol Airport Retail – In Store Games

Industrie: RetailTechnologie: Augmented RealityToepassing: Productmarketing Vraag Het vliegveld. Een plek gevuld met enthousiasme, maar ook stress. Het is er druk. Mensen hebben haast of juist de tijd van de wereld. De winkels van Schiphol Airport Retail worden dan ook wel eens voorbij gelopen. Om deze reden wilde de winkels iets toevoegen om zo mensen te overtuigen om […]

Loxam – VR Simulatie Game

Industry: MaterieelverhuurTechnology: Virtual RealityUse: Events & Activations Vraag Loxam is een verhuurbedrijf van bouwmaterialen met vestigingen in heel Europa. Voor de jaarlijkse Bouwbeurs van 2019 was Loxam op zoek naar een publiekstrekker. Ze wilde een VR simulatie creëren om bezoekers te laten ervaren hoe het is om een graafmachine te besturen. Oplossing Er werd een beleving […]

PON – Future of Mobility

Industrie: HandelTechnologie: 360 VideoToepassing: Corporate Storytelling Vraag PON draagt een heldere visie op de toekomst uit. Dit wilde zij om deze reden ook in een 360° video laten zien. Oplossing Dit werd gevisualiseerd in een 360 ervaring die ze in samenwerking met ons hebben ontworpen. Allereerst geeft de CEO een inleiding met een krachtige boodschap, vervolgens krijgt […]

Rituals – Multisensory VR Experience

  Samenwerking met JAMJAM Creative Industrie: BeautyTechnologie: 360 Video & VRToepassing: Productmarketing Vraag Rituals is één van de bekendste beauty brands met roots in Nederland. Inmiddels heeft het bedrijf 870 vestigingen over de hele wereld en staat het bekend om zijn vernieuwende beauty concepten. Rituals had de wens om virtual reality in te zetten bij een een […]

Rijkswaterstaat – Bruggen & Tunnels in AR

Industrie: InfrastructuurTechnologie: ApplicatieToepassing: Visualisation Vraag Water. Wegen. Werken. Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Milieu en werkt dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. De organisatie experimenteert op grote schaal met nieuwe technieken zoals VR & AR. Ons werd gevraagd een Project Tango AR applicatie te ontwikkelen waarin een viaduct verwerkt is. […]