ClickCease

Acute art | AR Exhibition

Acute Art en Dazed Media hebben Unreal City, London’s grootste open festival, tot een AR tentoonstelling gemaakt. Deze tentoonstelling is beschikbaar voor iedereen die de app download en is beschikbaar tot 9 Februari.

Door de nieuwe maatregelen in het Verenigd Koninkrijk kunnen de mensen niet meer de straat op om deze kunst installaties te zien. Acute art en Dazed media hebben deze kunstwerken beschikbaar gemaakt om via een app in AR in je woonkamer te plaatsen. De 36 kunstwerken die normaal gesproken langs de Thames staan kunnen nu op veilige locatie bekeken worden.

Gebruikers kunnen hun eigen tentoonstelling cureren door verschillende kunstwerken in hun woonkamers te plaatsen en delen via #unrealcity en #acuteart.De app is meer dan 100 duizend keer gedownload en dus kun je spreken van een succesvolle campagne.

Brand: Acute ART
Tech: Augmented reality
Branche: Kunst

More inspiration

Virtual NHL Arena Consumables

Uconn Health | Training van chirurgen

Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis.

Cheetos snap to steal Consumables

Cheetos | Snap to Steal

Cheetos’ Super Bowl commercial gaf Snapchatters de kans om gratis zakken Cheetos te “stelen”. Bekijk hier hoe Cheetos dit deed.

bacardi Consumables

Bacardi | TheFutureDoesntSuck

Bacardi, het Amerikaanse alcoholische merk, werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale om plasticvervuiling tegen te gaan dit zullen ze doen door middel van augmented reality.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.