ClickCease

Burger King | Virtual Eggs

Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne. De bedrijven maakten deze campagnes om een plezierig en familievriendelijk imago te verkrijgen.

Bij de aanschaf van een King Jr. kids menu kan je een QR-code scannen om Virtual Eggs te spelen. Het doel van dit spel om Hatchlings, kleine Angry birds weg te jagen van drie 3D eieren, dit kan door op ze te klikken of door ze te beschieten met een katapult.

De campagne kreeg aandacht op marketing website als Adweek en Marketingdive. De campagne was ook meerdere malen zichtbaar voor de ruim 500 duizend volgers van Angry Birds.

Brand: Burger King
Tech: Augmented reality
Collaboration: Rovio (Angry Birds)
Branche: Food and beverage

Angry Bird Burger King Gif

More inspiration

Coca Cola Soda Experience Consumables

Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte samen met GoSpooky een AR-ervaring in restaurants.

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.