ClickCease

Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte in samenwerking met GoSpooky de augmented reality ervaring ‘The Soda Experience’. 

Consumenten scannen een QR-code die op de menukaart staat, waarna er een frisdrank fles uit het Coca Cola assortiment op de tafel verschijnt. Hierdoor ziet de klant van het restaurant wat hij gaat bestellen, voordat het op tafel staat.

De AR-campagne kreeg tienduizenden views op websites als marketing tribune en emerce. De campagne was ook te zien op Coca Cola’s Twitter waar het honderden keren bekeken en gedeeld is, Coca Cola blijft deze feature updaten.

 

Brand: Coca Cola
Tech: Augmented reality
Collaboration: GoSpooky
BrancheConsumables

More inspiration

Burger King Angry Birds Consumables

Burger King | Virtual Eggs

Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne.

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.