ClickCease

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

Het biermerk Corona werkte samen met Groove Jones om een WebAR activatie te creëren als aanvulling op de fysieke “Find Your Game Day Beach” campagne. Deze campagne centreer de truck die rondreed met een typische zomerse setting met barbeque en strandstoelen.

Voorbijgangers activeren de fysieke installatie met een WebAR campagne waarbij het iconische strandgevoel dat consumenten hebben bij het drinken van Corona wordt nagebootst. De WebAR ervaring laat je een vervolgens koelbox openen die gevuld is met Corona’s en waar je mee kunt doen met een loting. 

De campagne brak volgens Groove Jones het record van het aantal gebruikers met de WebAR campagne. De activatie kreeg aandacht op de website van Groove Jones en op AR VR Journey.

 

Brand: Corona
Tech: Augmented Reality
Branche: Retail

More inspiration

whitecastle-aR Consumables

White Castle | 100 Years

White Castle heeft samengewerkt met Coco-Cola om een speciale drinkbeker tot leven te brengen met AR.

pizza-hut-AR Consumables

Pizza Hut | Pac-Man

Pizza Hut brengt met behulp van WebAR het klassieke arcade spel Pad-Man tot leven.

Virtual NHL Arena Consumables

Labatt | Virtual NHL Arena

Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.