ClickCease

Dinsey World | Snapchat AR Mouse Ears

Snapchat startte afgelopen maand een samenwerking met Walt Disney World. Er zijn officiële Snapchat lenzen gecreëerd voor de My Disney Experience app. 

De Disney lenzen geven Snapchatters de mogelijkheid om selfies of video’s op te nemen met Mickey en Minnie Mouse. De filter geeft gebruikers de trademark Disney World muizenoren. Hierdoor kan de gebruiker zijn Disney ervaring met een extra dimensie delen. De filters zijn verkrijgbaar via een snapcode of via de App van Disney.  

De Snapchat lens is beschikbaar tot en met 3 juni, daarna is de lens alleen beschikbaar voor bezoekers van het park. Verschillende websites als Forbes en Next Reality News schreven artikelen over de samenwerking.

Brand: Disney World
Tech: Augmented reality
Collaboration: Snapchat
Branche: Amusement

More inspiration

Coca Cola Soda Experience Consumables

Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte samen met GoSpooky een AR-ervaring in restaurants.

Burger King Angry Birds Consumables

Burger King | Virtual Eggs

Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne.

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.