ClickCease

Labatt | Virtual NHL Arena

Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis. De bedrijven werken samen omdat de tribunes van ijshockey arena’s vanwege de lockdown nog steeds leeg zijn.

Op een 12-pack bier zit een marker lens waarmee de verpakking wordt omgetoverd in een AR arena met jumbotron, het grote beeldscherm dat boven het speelveld hangt. Daarnaast creëerde Labatt Snapchat lenzen waar gebruikers de tenues van hun favoriete team kunnen aantrekken. 

De campagne krijgt aandacht op websites als Adweek en Marketing Dive. Labatt heeft een goede manier gevonden om de sport experience naar huis te brengen.

Organisatie: Labatt
Tech: Augmented Reality
Branche: Consumables

Snapchat lens GIF

More inspiration

bank of america Finance

Bank of America | Bank medewerkers VR-Training

De Bank of America gebruikt virtual reality om duizenden medewerkers nieuwe vaardigheden te leren.

Austin hulpverleners Hulpdiensten

City of Austin | Hulpverleners VR-Training

De Amerikaanse stad Austin gebruikt virtual reality om haar hulpverleners te trainen.

MAN VR Offshore

MAN | Motor Engine VR-Training

MAN gebruikt een virtuele ‘engine room’ die medewerkers digitaal traint.

Ontdek de mogelijkheden van VR training

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.