ClickCease

Nat Geo | Travel to the top of Mt. Everest with AR

Nat Geo | Travel to the top of Mt. Everest with AR

National Geographic heeft met Instagram een ​​nieuwe augmented reality-ervaring gecreëerd. Gebruikers van de applicatie kunnen zich virtueel verkleden, de Mt. beklimmen en reizen. Everest om foto’s en video’s te maken om te delen op hun eigen pagina.

 

De AR-ervaring op Instagram brengt kijkers naar de voet van de berg op een hoogte van 4815 meter. Bovendien kunnen consumenten een 360-graden weergave zien door over het scherm te vegen of hun smartphones te verplaatsen. Gebruikers kunnen hun adem zien door hun mond te openen en op een gele stip te tikken om een ​​kaart van Mt. Everest die andere gebieden laat zien die mogelijk kunnen worden verkend.

 

Jongere consumenten zoeken ervaringen die ze kunnen delen op sociale media. Merken en uitgevers kunnen hun bereik vergroten en sterkere banden aangaan met doelgroepen met behulp van augmented reality-applicaties. De twitter post van national geographic heeft momenteel meer dan 40.000 views.

Brand: National Geographic

Tech: Augmented Reality

Agency: Spark AR

Branche: Travel

More inspiration

Coca Cola Soda Experience Consumables

Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte samen met GoSpooky een AR-ervaring in restaurants.

Burger King Angry Birds Consumables

Burger King | Virtual Eggs

Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne.

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.