ClickCease

Off-White | Snapchat AR Mondkapjes

Snapchat lanceert in samenwerking met Virgil Abloh en zijn kledingmerk Off-White een augmented reality ervaring. De lens herinnert Snapchatters aan het belang om mondkapjes te dragen gedurende de Covid-19 pandemie.

De lens laat Snapchatters virtueel drie verschillende mondkapjes passen die op de website van Off-White te koop zijn. Door een speciale Snapchat-code te scannen ontgrendelt de gebruiker de lens voor 48 uur. Het doel van Snapchat is om de on- en offline wereld met elkaar te verbinden.

Virgil Abloh zegt over de samenwerking dat “het nu meer dan ooit belangrijk is om iedereen in jouw omgeving veilig te houden door het dragen van een mondkapje.” De lens is inmiddels duizenden keren gebruikt en kreeg aandacht van websites als Mashable en WWD.

Brand: Off-White
Tech: Augmented Reality Lens
Branche: Retail

Off white 2

More inspiration

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

whitecastle-aR Consumables

White Castle | 100 Years

White Castle heeft samengewerkt met Coco-Cola om een speciale drinkbeker tot leven te brengen met AR.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.